Handelsbetingelser – Apis Multiservice ApS

Apis Multiservice Aps

CVR: 42046728

1. Generelle oplysninger

Juridisk ejer: Apis Multiservice ApS

Lyngbyvej 289, 2900 Hellerup, Danmark

CVR: 42046728

Telefon: +45 22440140

E-mail: info@apismultiservice.dk

Website: https://www.apismultiservice.dk

Storkøbenhavn og Sjælland.

Fakturaer udstedes af Apis Multiservice ApS

2. Anvendelsesområde

Disse handelsbetingelser gælder for alle tilbud, aftaler og leverancer, som Apis Multiservice ApS indgår med kunder — både private, erhverv, boligforeninger og

offentlige institutioner. Betingelserne gælder for både løbende abonnementsaftaler og

engangsaftaler.

3. Definitioner

Aftale: En bindende kontrakt mellem kunden og Apis Multiservice ApS (Saltmester.dk), indgået

skriftligt eller elektronisk.

Service: Alle ydelser relateret til snerydning, saltning, glatførebekæmpelse og vinterberedskab.

Kunde: Den fysiske eller juridiske person, der køber ydelser af Apis Multiservice ApS

4. Aftaleindgåelse

En aftale anses for indgået, når kunden har accepteret et skriftligt tilbud via e-mail.

Tilbud er gyldige i 14 dage, medmindre andet fremgår.

Ændringer/tilføjelser er kun gyldige, hvis de er bekræftet skriftligt af begge parter.

5. Priser og betaling

Alle priser er i danske kroner (DKK) og inkl. moms, medmindre andet er angivet.

Betalingsfrist: 8 dage netto fra fakturadato.

Ved forsinket betaling: morarente iht. renteloven (Nationalbankens udlånsrente + 8%),

rykkergebyr på 125 kr. pr. rykkerskrivelse, og manglende betaling kan medføre standsning af

service.

Betaling sker via bankoverførsel til: Bank: [indsæt banknavn], Reg.nr.: [indsæt reg.nr.], Konto nr.:

[indsæt kontonr.]. Husk at angive fakturanummer ved betaling.

6. Levering af service

Alt arbejde udføres af Apis Multiservice ApS’ eget personale — ingen underleverandører.

Service udføres iht. aftale.

7. Kundens forpligtelser

Kunden skal sikre fri adgang til de arealer, der skal serviceres: ingen parkerede biler eller

forhindringer, portlåse skal være oplåst, og adgangsveje skal være fri for affald eller materialer.

Kunden skal informere om særlige forhold: skrøbelige belægninger, skjulte installationer (fx

dæksler, kabler, varmeslanger).

Hvis adgang forhindres, kan arbejdet faktureres som udført.

8. Reklamation og ansvar

Reklamation skal ske skriftligt senest 24 timer efter udførelse.

Apis Multiservice ApS er ansvarlig for direkte skader forårsaget af fejl eller

forsømmelse.

Er ikke ansvarlig for indirekte tab, driftstab eller følgeskader.

Erstatningsansvaret er begrænset til fakturabeløbet for den pågældende service.

9. Opsigelse og ændringer

Engangsaftaler kan afbestilles uden beregning op til 24 timer før udførelse. Senere afbestilling

faktureres fuldt ud.

Løbende aftaler kan opsiges med 30 dages skriftligt varsel til udgangen af en kalendermåned.

Ændringer skal aftales skriftligt.

10. Force majeure

Apis Multiservice ApS er ikke ansvarlig for manglende eller forsinket levering

pga. forhold udenfor vores kontrol, fx: Ekstreme vejrforhold, naturkatastrofer, brand, strejker,

myndighedspåbud, strømafbrydelser eller maskinenedbrud, som ikke kunne forudses.

11. Persondatapolitik

Personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning og vores

privatlivspolitik, som findes her: Privatlivpolitik

12. Lovvalg og værneting

Alle aftaler er underlagt dansk ret. Tvister afgøres ved Københavns Byret som første instans,

medmindre andet følger af ufravigelig lovgivning.